Priser

 

Er I i tvivl om hvilken pakke der passer bedst til dig? Eller har I et specifikt ønske?

Så skriv til info@detextra.dk eller kontakt mig via kontaktformularen,

så skræddersyr jeg en løsning præcis til jer.

Opsætning og nedtagning

Jeg kommer ud og pynter op på jeres venue.


Det kan være alt fra at dække bordet med diverse pynt, til at sætte backdrops op til jeres selfiecam.

Jeg opsætter ikke kun mit eget pynt, men kan sagtens komme ud og opstille jeres eget.


Lav en plan over præcis det I ønsker - så skal jeg nok få det til at ske.


Fra 400 kr

Hos jer - møde

Dette møde vil typisk foregå ude på jeres ønskede venue.


Her vil vi gennemgå tidsplanen for jeres dag, og hvordan den kan udspille sig i lokalerne.


Vi vil sammen gå igennem jeres ønsker, mulig bordopstilling, oppyntning osv.


2500 kr

Koordinering

Hvis I på selve dagen gerne vil have lidt frirum, være festens midtpunkt, eller bare ikke skulle være flere steder på én gang,

så er der mulighed for at booke

mig som koordinator på selve dagen.


Jeg vil komme ud på dagen, hvor festen afholdes, og hjælpe med at overholde tidsplaner, holde styr på evt. leverandører og sørge for, at det hele spiller.


På den måde kan I slappe helt af og bare nyde jeres dag.

400 kr i timen

Sparringsmøde

Hvis der pludselig er noget I er i tvivl om i jeres planlægningsproces, eller hvis I er gået helt i stå og ikke ved, hvordan I skal komme videre.

Så har vi mulighed for at lave et sparringsmøde, hvor vi sammen kan gå igennem jeres dag.


Vi vil komme ind på det, I allerede har planlagt, om I mangler noget og noget ny inspiration til at kunne komme godt videre.

650 kr

Opstartsmøde

På dette møde vil vi gennemgå alle jeres tanker, drømme og idéer.

Vi går igennem hele dagen fra start til slut.


På dette møde vil vi også gennemgå, hvornår evt. aftaler skal være på plads,

såsom hvornår catere senest skal være booket, brudekjole bestilt osv.


I får bl.a. udleveret min skabelon til et overordnet budget og en "års-tidsplan", som kan hjælpe jer med at huske det hele.

2500 kr

Den fulde pakke

Den fulde pakke, hvor jeg hjælper jer fra start til slut.

Med den fulde pakke er jeg med hele vejen. Jeg hjælper med at finde lokation, leverandører og sørger til sidst for, at festen spiller, som den skal.

Den fulde pakke kan bruges af jer, som gerne vil have en ekstra sparringsmakker eller af jer, som ikke har tiden i hverdagene til at komme i gang med det hele.

Pris er varierende

Kontakt for pris

Ved hver pakkeløsning laver jeg en mappe til jer med materiale i, med det vi har gennemgået.

Der vil være forskellige forslag til fx udmsykning, menu, eller kom-godt-i-gang dokumenter.

Indholdet af mappen vil variere alt efter den pakkeløsning, som I vælger.

Der vil være mere end ét forslag til hvert punkt, medmindre andet er aftalt.